HTML

Biketech blog

Főként kerékpártechnikai jellegű dolgok, de nem szorítkozunk korlátok közé :)

Friss topikok

Címkék

acél (1) acera (1) alivio (1) altus (1) Artisjust (1) chainspotting (1) Chris Akrigg (1) Danny Macaskill (1) Deore (1) divat (1) DX (1) E-type (1) Hans Rey (1) hollowtech (1) hulladék (1) hulladékvas (1) ISCG05 (1) kerékpár (7) kevlár (1) külső (1) LX (1) Martyn Ashton (2) más (1) MountainBike (6) Mountain bike (5) MTB (7) octalink (1) országúti (1) rotyenbike (1) rozsdabike (1) Saint (1) Shimano (1) SLX (1) street (2) STX (1) trial (2) vashulladék (1) XT (1) XTR (2) Zee (1) zene (1) Címkefelhő

2014.04.20. 14:07 A_G_A

ISCG típusok.

Címkék: kerékpár MTB MountainBike Mountain bike ISCG

Semmi extra, magamnak raktam félre úgy egy hónapja. Azóta itt áll a fülekben, és már zavar.

Két fajta van, az old és a '05.

De inkább képek:

iscg-old.jpg

iscg-05.jpg

Egymás mellett, az összehasonlítás kedvéért:

ISCG_MOUNTING-pw2_1.jpg

Aztán vannak még a hozzá való dolgok. Nem feltétlen fontosak, de nekem igen:

bbshell_3.jpg

bbshell_2.jpg

bbshell_1.jpg

bbshell_4.jpg

 

Mivel csak engem érdekelt, ezért leírom. Kíváncsi voltam, és ez alapján kiderült. Nekem ISCG-old verzióm van, de úgy néz ki mint a '05.

Az alatta lévő képek meg pontosan megmutatják, hogy mi is az az E-type, és miért kell. Elől két lánctányérom van, E-type elsőváltót használok 73-as középrésszel. Tökély.

Amúgy innen van a képek nagyrésze, ő szívott azzal ami nekem jó.

 

Ez első két kép meg ebből a fórumból.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biketech.blog.hu/api/trackback/id/tr56055813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása